- Menu BIP
- Urząd Miejski
- Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym z dnia 27.09.2005 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 205, poz.1692), dane zgromadzone w rejestrach publicznych, prowadzone przez Urząd Miejski w Zawadzkiem, udostępnia się podmiotom publicznym oraz podmiotowi niebędącemu podmiotem publicznym, a realizującym zadania publiczne lub zlecone przez podmiot publiczny.
Dane zgromadzone w rejestrach publicznych udostępnia się na pisemny wniosek, spełniający wymagania określone w par. 2 ust. 2 ww. rozporządzenia.
Dane udostępnia się na warunkach, w sposób, w zakresie i w terminie określonym w przepisach, na podstawie których rejestr jest prowadzony. Jeżeli przepisy nie określają terminu udostępnienia danych, dane udostępnia się w terminie nie później niż 14 dni od dnia doręczenia wniosku o ich udostępnienie. Dane udostępnia się w formie papierowej lub w formie elektronicznej, w formacie pdf.
Podmiot, któremu udostępniono dane, jest zobowiązany do ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych lub nieuprawnioną zmianą ich zawartości oraz przed ich wykorzystaniem niezgodnym z celem, dla którego zostały uzyskane. W związku z tym podmiot ten jest zobowiązany posiadać zabezpieczenia techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę udostępnionych danych w ww. aspektach.
wniosek o udostępnienie danych zgomadzonych w rejestrze publicznym.pdf (116,25KB)
Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestr jednostek organizacyjnych gminy Zawadzkie .pdf (62,48KB)
Wykaz rejestrów publicznych i ewidencji prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Zawadzkiem.pdf (213,19KB)
Sprawy Obywatelskie
- rejestr stałych mieszkańców,
- rejestr pobytu czasowego,
- rejestr osób zameldowanych do 3 miesięcy,
- rejestr cudzoziemców,
- zbiór byłych mieszkańców,
- ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych,
- stały rejestr wyborców.
Referat Rozwoju Gospodarczego i Promocji:
- rejestr wydawanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
- rejestr osób skierowanych w celu ustalenia uzależnienia od alkoholu,
- ewidencja działalności gospodarczej
Pozostałe
- rejestr wniosków o przydział mieszkania,
- ewidencja mieszkań komunalnych,
- ewidencja wspólnot mieszkaniowych,
- rejestr zamówień publicznych.